Mata do siłowni 15 mm puzzle mozaika 100 x 100 cm
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Mata do siłowni 15 mm puzzle mozaika 100 x 100 cm
Mata do siłowni w formie puzzli to nowoczesna gumowa podłoga, która ma doskonale amortyzuje i wygłusza. Wersja mozaikowa to mata w kolorze czarnym wraz z dodatkiem granulatu EPDM. Kolorowy granulat EPDM uatrakcyjnia płytę wizualnie, co przekłada się na mniejszą widoczność zabrudzeń. Płyta z szarymi granulkami jest najczęściej wybieranym dodatkiem kolorystycznym i w największym stopniu redukuje wizualnie widoczność zabrudzeń (np. śladów po obuwiu). Na życzenie możliwy jest inny dodatek kolorystyczny po wcześniejszym kontakcie - sklep@stamats.pl
Wszystkie nasze maty do siłowni MOZAIKA wykonujemy na zamówienie.
Mata występuje w trzech grubościach – 15, 20 i 25 mm (sprawdź produkty powiązane) – daje to klientowi możliwość dopasowania maty do swoich potrzeb.
Płyty puzzle grubości 15 mm idealnie nadają się na sale fitness, crossfit oraz jako zabezpieczenie przed zarysowaniami.
Maty grubości 20 mm i 25 mm zabezpieczają podłogę nie tylko przed upadającymi ciężarami, lecz także tłumią dźwięk i redukują drgania wywołane intensywnymi ćwiczeniami.
Z uwagi na realizację pod zamówienie, nie wysyłamy puzzli za pobraniem (wyłącznie przedpłata)


Co warto wiedzieć o matach puzzle do siłowni?
- gęstość: do 1100 kg/m3
- skład: wysokiej jakości granulat gumowy SBR , oraz klej poliuretanowy, granulat EPDM
- kształt: płyta z 24 zakładkami, powtarzalny i precyzyjny kształt puzzla z formy
- wzór 4 puzzli wytłoczony na jednym elemencie
- struktura: delikatnie porowata powłoka zapewniająca stabilność i tłumienie drgań
- kolor: czarny + dodatki kolorystyczne
- obsługa: prosta w czyszczeniu, rozkładaniu i wymianie poszczególnych płyt
- modyfikacje: cięcie płyt za pomocą noży tapicerskich
- zastosowanie: siłownie, crossfity, sale fitness, ciągi komunikacyjne
- gwarancja: 1 rok

Dane techniczne
| Materiał | SBR |
| Grubość płyty | 15 mm |
| Sposób łączenia płyt | puzzle |
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.